loading...
وب طرفداران د شیلد
خوش آمدید

rse57kqiixah9k2m918m.jpg


بنر سایت:

tmb7ylxxy4g4uvzbgxvo.gif





آدرس وب ما درصورت فیلتر شدن:

the-shield2.rzb.ir

و همینطور عدد اضافه کنید دیگه

توجه:اگربه آدرس فوق رفتید و این قالب ما رو ندید یه عدد دیگه اضافه کنید چون اون وب ما نیست





Ambrose بازدید : 985 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (31)

http://s6.picofile.com/file/8208764518/htwh.jpg

 

دوستان عزیز بعد یک روز تاخیر برای سومین هفته متوالی امبروز تی وی بخش داره میشه این هفته هم رومن رینز میهمان برنامس برین ببینین که چقد باحال شده این هفته

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

خوب دوستان اینم دبلیو دبلیو ای سوپراستار د بیگ داک رومن رینز
آقای رومن رینز لطفا خودتونو کامل معرفی کنید


من رومن رینزم متولد 25 می 1985 در پنساکولا فلوزیدا و یه کشتی گیری که تمام خونوادش کشتی گیر بودن
راستی من برنامه هفته قبلتونو دیدم و کلی خندیدم آخر رندی و تو خونتون راه دادی؟


نه بابا اون دیوانس یه هو ساعت سه شب بلند میشه روم اسکل کیک میزنه شفتم مگه راش بدم خونمون


خخخ آفرین بر شما


گفتی اهل پپسی کولایی!!!!!!


نه پن سا کو لا


آها ببخشید من بد شنیدم
خوب رومن بزار از شیلد شروع کنیم تو شاید مهم ترین و بهترین عضو شیلد بودی و 90 درصد مسابقاتم خودت تموم میکردی ولی
یه خیانت یه خود فروشی توسط رولینز همه چیو عوض کرد و این شد که الان تو و دین هیچی نیستین و اون کلی عنوان تو این یه سال کسب کرده


خوب منم اگه بابام تریپل اچ بود اینجوری استوری میگرفتم

خخخ آره راست میگی


ما یه کلیپ خیلی کوتاه داریم که شما اعضای شیلد همدیگه رو معرفی میکنین و بعد بلیو این د شیلد و هر سه تون میگین ولی وقتی به تو میرسه مس گاو نعره میزنی خخخ

http://s3.picofile.com/file/8208763468/COMPLETERAWPREVIEWSPECIAL_00_02_43_01_978.jpg


چی!!!!!! مس اینکه دلت سوپرمن پانچ میخواد من رندی نیستم اااا


نه نه شرمنده بچه ها نشون بدین کلیپ و
خخخخخ خوب

لینک ویدئو


خوب به جمالت


خوب به جمالت چیه توضیح بده؟


خوب ما شیلد بودیم و باید اقتدارمون و به همه نشون میدادیم برای همین داد زدم


آها الان همه از داد شما ترسیدن
عجب


خوب میگفتی!!!! رابطت با دین چطوره؟
رابطم با دین عالیه مس داداشم میمونه شاید اگه کل راستر علیه من باشن ولی اون علیه من نیست


بچه ها اون عکس و نشون بدین!!!؟
بعله

http://roman-reigns.net/gallery/albums/userpics/10001/normal_RAW_1161_Photo_070-4089543145.jpg


خخخ اینجا خیلی ترسیده بودی نه نس نس این همه هیکل این همه ادعا از چی میترسی؟


من ترسیدم نه من اماده اسپیر بودم که این استومن اومد کنار رینگ منم دارم نگاش میکنم


خاااااا تو که راست میگی!!!!


100 درصد


وایت ها یه عضو جدید پیدا کردن بعد اریک روون آیا ممکنه که شما هم دوباره شیلد و تشکیل بدین با یه عضو جدید؟


سوال بعدی


سوال بعدی چیه جواب بده


اصلا من دیگه مصاحبه نمیکنم


خیله خوب بشین بابا


بچه ها یه سوال داشتن از تو میخواستن بدونن این خانوم کیه؟
بچه ها نشون بدین

 

http://s3.picofile.com/file/8208766942/normal_19731528025_468fc7b43f_o_28129.jpg


زنمه دیگه

 


اوووووووووووف چه جیگریه لامصب فقط قیافه نداره زیاد

http://s3.picofile.com/file/8208763534/RROCT27TH_00_02_18_08_208.jpg


چی گفتی

http://s3.picofile.com/file/8208766776/wtjjwt.jpg
دیگه اینجا ها سانسور شد چون بهم سوپر من پانچ زد
امبروز روی ایری
واااااای دهنتو سرویس فکم داغون شد لعنتی مس آدم نمیتونی حرف بزنی چرا میزنی آدمو
تا تو باشی در مورد زنم چرت وپرت نگی
واااااای فکم ازت شکایت میکنم
برو بکن
بچه ها کلیپ و نشون بدین

لینک ویدئو


اخ فکم اینجا یه توضیحی بده
خخخ اینجا ما یعنی شیلد رفتیم رندی و بزنیم که دیدیم سر از دکتر کمپانی در اورد رفتیم پیشش دیدیم داره عجز و ناله میکنه که خواهش میکنم منو نزنین ما هم دیگه کاریش نداشتیم
خوب طبق همه برنامه های امبروز تی وی آخ فکم باید به مدت 7 ثانیه به تماشاچی توی خونه لبخند بزنی

http://s3.picofile.com/file/8208764092/COMPLETERAWPREVIEWSPECIAL_00_00_02_05_15.jpg


1....2.....3......4......5....6....7

مرسی آخ فکم داغون شد مرسی آقا رینز
ممنون از شما
خوب دوستان امبروز تی وی قسمت سومم تموم شد من در حال حاضر مصدوم شدم توسط این دیوانه خداحافظ همتون


ایرآف

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدعلی مطهری در تاریخ 1394/06/13 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

خواهشا یادت نرودکه چیزی روبهت گفتم درباره سی ام پانک بازگشتش روها
پاسخ : چشم چشم چن بار میگی

این نظر توسط محمدعلی مطهری در تاریخ 1394/06/13 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

برنامه امبروزتی وی روکی میگذاری چه ساعتی چه زمانی عصر یا امشب اگه میشه پایان نظرسنجی رواعلام کن واگه میشه برنامه امبروزتی وی روهمین الان یا عصربگذارحالا خودت کی میگذاری خواهشا هم پایان نظرسنجی رواعلام کن
پاسخ : خودت میفهمی چی تایپ میکنی!!!
من که نفهمیدم خوب
امروز تی وی و ساعت پنج پنج‌و نیم ف کنم بزارم مهمانم سی ام‌پانکه دیگه

این نظر توسط محمدعلی مطهری در تاریخ 1394/06/13 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ولی من خواستم منظورمن را بفهمی به سوال نظر قبلی ام خواهشا جواب بده اگه توهین بودمن روببخش
پاسخ : گفتم بهت خاااا دیگه
یعنی باشه
اوکی

این نظر توسط محمدعلی مطهری در تاریخ 1394/06/13 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

ای بابا گفتم اگرسی ام پانک میهمان بعدی امبروزتی وی بود با او برای بازگشت به کمپانی wweصحبت کن فهمیدی یانه مگه چندروزپیش نگفتی اگربودحتما درضمن خواهشا یادت نرود
پاسخ : چی شد!!!؟ فهمیدم یا نه!!؟ بار اخرت باشه باهام اینجوری حرف میزنیا

این نظر توسط محمد علی مطهری در تاریخ 1394/06/13 و 2:24 دقیقه ارسال شده است



سلام اگرسی ام پانک

میهمان بعدی امبروز تی وی بود یادت نرودکه با اوبرای بازگشت به کمپانی wweصحبت کنی
پاسخ : خا

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/12 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

والا فکر کردی من مبخوام مدیر وب تو بشم
مگه خودم نمیتونم وب بزنم
دیگه قبول من نویسنده تو مدیر
و اگه میخوای یک پست بزارم بفهمی چقدر نویسندگیم خوبه
پاسخ : داداش من کپی متن از وب و ازاد میکنم
تو برو یه وب بزن هر چقد دوس داری کپی کن
بزار توش فقط منو ول کن نویسنده نمیخوام

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/12 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

نگفتم مدیرم کن
گفتم اگه خواستی نویسنده ام کن همین

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/12 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

میگم من زیر دست تو باشم نه تو زیر دست من .من چی میگم تو چیمیگی
پاسخ : پس نه میخوای من تو رو مدیر وب کنم خودم بشم نویسنده اصلا آقا هیچی نمیخواد
همین که تو وب هستی خیلی خوبه

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/11 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

میخوای همکاری کنی یا نه
منم تنها بودم میدونم چه حسی داری
تاییدم کردی؟
وقط یک چیزی من عکس مطلبو نمیتونم بزارم
تو بزار
البته میتونما
ولی اگه تو بزاری بهتره
آخه قبلا پی ان جی و... درست میکردی
پاسخ : اتفاقا من از تنهایی خیلی هم لذت میبرم
از بیشتر وب های عالی و پربازدید کشتی کج م
پیشنهاد نویسندگی داشتم
ولی دوست دارم آقای خودم باشم
نمیخوام زیر دست کسی باشم

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/11 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

وای اولین نیستی من کاری میکنم اولین بشی
پاسخ : نه شماهم نمیتونی
من وبم شاید از نظر تنهایی از همه بهتر وبلاگا بهتر باشه
ولی از نظر مطلب
نه بعدم من این وبو تازه یه ماه و نیمه دوباره شروع کردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 231
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 284
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 10,081
  • بازدید کلی : 227,613
  • ::Ambrose TV::

    http://s3.picofile.com/file/8207640934/hwhw.png


    http://s6.picofile.com/file/8207640850/gwgw.png


    http://s3.picofile.com/file/8210175526/gwgw.png


        هر هفته آپدیت میشه